Lipiec, 2012

Harrachov i schronisko Orle

Wtorek, 31 lipca 2012 · dodano: 05.08.2012 | Komentarze 1

Wyjazd wakacyjny aktualizowany dopiero teraz :)

Po Wczorajszej nocy w której lało sie sporo i podobno do kogoś dzwoniliśmy , zadecydowaliśmy ze pojedziemy do Harrachova i zahaczymy o schronisko orle

Pojechaliśmy już standardowo od wielu lat przez starą bocznice kolejową a później długim zjazdem az do Harrachova gdzie na liczniku nie chodziliśmy poniżej 55km/h bez rozpędzania :)

W Harrachowie wymieniłem pieniądze kupiłem prezent rodzicom i w ostatniej chwili zapomniałem ze nie wziąłem ze sobą klepek pod prysznic , A miejscowi Chinole mieli stragan z odzieżą z chin Jakie było moje zdziwienie jak za Chińskie japonki kazała mi zapłacić 250 koron czyli około 45zł odmówiłem i pojechaliśmy na Orle gdzie zjedliśmy drugie śniadanie :) powrót przez "samolot" = niezły podjazd :)

Nie ma już was co zanudzać niżej zdjęcia i mapka

#lat=50.806318997529&lng=15.465542973633&zoom=12&maptype=ts_terrain

Skocznia

Orle

Droga

Podjazd na samolot

Do kolezanki

Sobota, 28 lipca 2012 · dodano: 28.07.2012 | Komentarze 0

W międzyczasie licznik padł ;/ muszę poszukać nowego

Kategoria 25>50km, Samotnie

Dechatlon myjnia

Piątek, 27 lipca 2012 · dodano: 28.07.2012 | Komentarze 0

Na myjkę i do Deca po dętki .
Fajne dziewczę stało przy kasie :)

Trzeba było umyć rower przed wyprawą w Karkonosze :)

Podgórki łysa góra

Środa, 25 lipca 2012 · dodano: 27.07.2012 | Komentarze 1

Plan by pojechac na łysą górę narodził sie około miesiąca temu gdzie zaznaczaliśmy na mapie miejsca które należy zobaczyć . Wiec z Sylwkiem postanowiłem zrealizować chociaż jeden cel z listy trase poprowadziłem przez Podgórki byłem ciekawy tego podjazdu

Wyruszyliśmy o 7 rano i udaliśmy sie przez stary jawor na Chełmiec z Chełmca na lipę i koło jeziorka zjedliśmy drugie a dla niektórych pierwsze śniadanie :)

W Rezerwacie buków sudeckich przywitały nas insekty które chciały naszej krwi, wiec nie zatrzymywaliśmy się zresztą nie było ku temu przyczyny. W Kaczorowie zajechaliśmy na zbiornik przeciw powodziowy i zrobiliśmy parę zdjęć :)

Zjechaliśmy do Wojcieszowa gdzie zapanowała ogromna duchota , gdzieniegdzie widać było jeszcze skutki powodzi i ogólnie duży ruch samochodowy . Zahaczamy o sklep kupić wodę i szukamy zjazdu na Podgórki. Skręcamy w lewo koło drogowskazu wspinamy sie trzema agrafkami do nieczynnej stacji kolejowej Wojcieszów dolny :) Duchota mija zaczyna się skwar i długi męczący podjazd mający przy końcu 10% nachylenia. Podjechaliśmy to na młynku po dojeździe usiedliśmy w cieniu cali czerwoni na twarzy i dopiero po 5 minutach wróciliśmy do żywych. W między czasie zajechał do nas gość na scottcie pogadaliśmy trochę okazało sie ze jest w Wojcieszowa, ogólnie mówił ze nie ma kondycji i trenuje sobie wiec potowarzyszył nam przy podjeździe na łysą górę . Jak sie okazało gość miał kondycje bo pojawił sie pierwszy na szczcie. Pogadaliśmy z nim jeszcze trochę i po kilku minutach już zjeżdżał w dół na kapele , a my zrobiliśmy sobie totalny chillout :)

Widok z łysej góry na ostrzyce

widok na Karkonosze ( widoczność fatalna )

Droga powrotna z łysej góry

Zjechaliśmy z łysej góry do Chroślic gdzie wszystkie psy na nas szczekały owczarek niemiecki z za białej furtki już chciał wyskoczyć i za nami biec, ale to jeszcze nic na środku drogi czekał na mnie olbrzymi pies, który albo chciał mnie wywrócić albo dziabnąć mnie w rękę , co najlepsze na Sylwka kundel tylko popatrzał :) a mi sie ręka trzęsła aż do Bełczyny . Mijamy Ostrzycę i mamy piękny równy asfalt aż do Uniejowic . Po 100km postój na przystanku , ogólne zmęczenie , nuda , i brak humoru . W uniejowianach zaliczyłem odcięcie prądu. Dalsze 20km pokonywaliśmy w ślimaczym tempie.

Wyjazd zdecydowanie za długi męczący a w końcówce nudny Lecz nie zmienia to faktu ze nie było Fajnie :D

Słup #2

Niedziela, 22 lipca 2012 · dodano: 22.07.2012 | Komentarze 0

Słup z Sylwkiem

później jeszcze zajechałem do kolegi po pompkę do amortyzatora

Słup

Sobota, 21 lipca 2012 · dodano: 21.07.2012 | Komentarze 0

Słup z Matim

A na słupie pełno wędkarzy.

Kategoria W towarzystwie

po okolicy test roweru

Piątek, 20 lipca 2012 · dodano: 20.07.2012 | Komentarze 0

Kupiłem sobie nowy rower i postanowiłem zrobić sobie jazdę próbną .

Pojechałem wpierw na osiedle sie rozgrzać w miedzy czasie minąłem dwie ładne dziewczyny :D , a koło hali osiru stał sobie ładny maluszek , niestety nie mogłem sie mu bliżej przyjrzeć poniewarz stał tam właściciel ze znajomymi . Dalej pojechałem w kierunku osadnika huty miedzi który umownie nazwany jest stawem przeciw powodziowym , na owym stawie jeden gość włowił ryby i nieźle rozśmieszył mnie ten widok . dojechałem do obwodnicy i ruszyłem w lewo w kierunku podjazdu na którym już odpaliłem sobie MP3 :) Dalej przez rondo i nowo zrobioną strąkóweczką zjechałem w kierunku stawu dojechałem do świateł i zawróciłem , podjechałem podjazd , znów szutrówką i złotoryjską po szutrze . Znów osiedle i koło osiru i Sprint pod wzniesienie , az stojące gimbuski sie obejrzały hehe

Ogólnie rower pozytywnie mnie zaskoczył , przez 2 miesiące lezał z pękniętym mostkiem i już miał iśc na części bo mosterk 1 1/4" trudno trochę dostać :)
Stal fajnie tłumi i nawet na szutrowych odcinkach nie jest źle , jedynie te hamulce cantilever trzeba wywalić ich ustawienie trwa wieki do tego są słabe

Kategoria 1>24km, Samotnie

Single track pod smrkiem

Sobota, 14 lipca 2012 · dodano: 15.07.2012 | Komentarze 3

W piątek napisał do mnie Dawid ze jedzie w góry i spytał czy nie che się zabrać . Odpowiedziałem ze Chętnie sie zabiorę. Wiec w sobote już o 7:30 wyjechaliśmy z Legnicy i jechaliśmy po Łukasza . Pogoda była taka sobie raz słońce raz deszcz wiec uznaliśmy ze najlepiej wybrać sie na singla i tak zrobiliśmy . Zaparkowaliśmy auto koło stacji gondolowej i udaliśmy sie szutrówką do pierwszych odcinków po polskiej stronie. głównie jeździliśmy szlakami czarnym i czerwonym w między czasie zjedliśmy drugie śniadanie koło schroniska pod SMRK i pogapiliśmy sie na rowery Czechów którzy mieli bardzo rożne sprzęty :) Ścieżki nie zmieniły sie za bardzo . Postawiono w niektórych miejscach nowe mostki , a w starszej części singla wystają już czasami małe kamienie i korzenie :D Droga powrotna była ciężka wyjechaliśmy Na przejście graniczne skąd udaliśmy sie pod stacje gondolową gdzie czekał nas stromy podjazd na którym spaliłem cały gniew :)

Sspakowaliśmy rowery do auta i ruszyliśmy czym prędzej do Legnicy, Czasami już chciałem krzyczeć na zakrętach :D

przy okazji chciałem podziękować Dawidowi za izotonik :)

• Sprzęt Inne

Zdjęcia roweru + obwodnica

Sobota, 7 lipca 2012 · dodano: 07.07.2012 | Komentarze 0

Jak w tytule wpisu :) wiadomo co to znaczy :)

Wojcieszów

Niedziela, 1 lipca 2012 · dodano: 02.07.2012 | Komentarze 2

Wraz z Michałem i Andrzejem udaliśmy sie w stronę Rudaw janowickich. Andrzej w Kaczorowie Pojechał w stronę Rudaw a my po mojej decyzji udaliśmy sie do Wojcieszowa. W Świerzawie pod biedronką postój i ruszyliśmy w stronę Wilkowa. Dalej przez winnice i nowodworską na myjkę .

Droga prowadziła czasami asfaltem czasami szutrem jechałem tymi drogami wpierwszy raz i było dosyć fajnie :)

Mapkę dodam Jak Michał uzupełni wpis :)