Maj, 2012

Dechatlon myjnia

Środa, 30 maja 2012 · dodano: 30.05.2012 | Komentarze 0

W sumie plan na dziś miałem taki zeby umyć rower i przy okazji zahaczyć o Dechatlon. Niestety nie chciało mi sie. O 15 napisał do mnie Eryk czy bym nie looknoł na jego napęd, bo nie wiedział czy jest zużyty czy nie . Ustawiliśmy sie o 17 na myjni auchan gdzie umyłem rower . Obejrzałem Autor'a Eryka który nie widział wody od nowości czyli od 4 lat, Eryk miał go już umyć ale nie zdecydował sie . Później poszliśmy do dechatlona zobaczyć czy coś sie zmieniło . Niestety to co tanie dalej jest szajskie, a to co dobre kosztuje tyle samo co w innych sklepach .Oglądaliśmy jeszcze ich rowery mi sie spodobał rower b'cool I dziewczyna która pompowała piłki :) ale reszta ich rowerów to lekka porażka .

Droga powrotna była dołująca wracałem pod wiatr było mi zimno nie ubrałem rękawków i nakolanników , po ostatniej mocnej jeździe brakowało mi mocy, po myjni łańcuch piszczał , nie zapytałem dziewczyny od piłek o numer tel. Do tego złapałem kapcia...

teraz siedzę i pocieszam sie tym ze moge kupić nowego b'coola

Stanisławów asfaltowo

Wtorek, 29 maja 2012 · dodano: 29.05.2012 | Komentarze 1

Dziś razem z Bożeną Andrzejem i Jarkiem Udaliśmy sie do Stanisławowa na radiostacje Bożena przyjechała szosówką poniewarz chciała się sprawdzić. Przy okazji na nowodworskiej nadała takie tępo ze zostałem z tyłu , zresztą cały czas bylem z tyłu :) Pod sklepem w Sichowie kupiłem sobie kole, która wypiłem od razu. i cały czas pod górkę bez postojów pojechałem za grupą . Jechało mi sie dosyć dobrze nie za szybko nie za wolno , po dotarciu na radiostacje nie bolały mnie nogi a tylna część ciała. chwile postaliśmy i przez pomocne Męcinkę i słup wróciliśmy do Legnicy

Na koniec mogę powiedzieć ze Bożenie trzeba zabrać tą szosówkę bo zbyt dobrze sie bawiła :P

#lat=51.118874342314&lng=16.08058&zoom=11&maptype=ts_terrain

okole

Niedziela, 27 maja 2012 · dodano: 28.05.2012 | Komentarze 3

Razem z Marcinem i Sylwkiem udałem sie na szczyt Okole

Wyjechaliśmy o 12 W Warmątowicach czekał Marcin i pojechaliśmy przez słup do Męcinki do sklepu jednak sklep był zamknięty wiesz ruszyliśmy na bogaczów podjazd podjeżdżało mi się dobrze na górze postój i takie tam "gadanie" ruszyliśmy z pomocnego drogą główną do muchowa gdzie był sklep niestety też zamknięty dopiero na stacji w świerzawie udało nam sie zrobić zakupy . Na podjeździe na lubiechowej zrobiliśmy postój by się napić. dalej ruszyliśmy bez większych zgrzytów. Wtoczyliśmy sie do lasu i szlakiem żóltym z niebieskim udaliśmy sie na okole, sylwek z Marcinem szybko znikli później dostaje telefon ze oni już są na szczycie , cóż mówię żeby poczekali to dojdę gdy już jestem już na szczycie a ich niema i dostaje telefon " słuchaj a ty skręciłeś w lewo na skrzyżowaniu ?" :D po kilku minutach pojawiają się . Schodzimy z okola. jak zawsze oni gdzieś pomknęli a ja zostałem z tyłu zjeżdżam do asfaltu i nikogo nie ma. myślałem ze zjechali już w dół do świerzawy i dostaje telefon z pytaniem "gdzie jesteś " okazało sie ze znów pomylili drogi . W sklepie w lubiechowej robimy zakupy . Kierujemy sie na wilków , Sylwkowi ewidentnie odcina prąd na rozdrożu jest drogowskaz Legnica lub złotoria ... Ja chciałem jechać na złotorię jednak reszta na Legnicę wiec jedziemy na legnicę i wyskakujemy na Jerzmanice-zdrój i Złotoryję W złotorii Marcin na światłach nas zgubił i popędził. dzwoniłem do niego ale nie dobiera , wiec wraz z sylwkiem udajemy sie w kierunku Wilkowa . W między czasie dzwoni Marcin któremu mówię ze jedziemy na wilków ale on jest już za daleko wiec odbija na Jawor. Więc jedziemy później przez prusice i około 21:30 jesteśmy w Legnicy.

Tyle godzin jazdy na siodełku nie spędziłem . Po minie sylwka który zrobił w tym sezonie 170km było widać ze wycieczka go wykończyła . Marcin myślał ze okole to jakiś pagórek i w świerzawie o godzinie 15 powiedział ze musi być na mszy świętej o 17 , razem z sylwkiem oznajmiliśmy mu ze to nie wykonalne :) ale następną msze miał o 20 hmmm moze zdarzył nie wiem.

Ta wycieczka dała mi dużo do myślenia
Musze kupić oświetlenie bo jak jechałem złotoryjską to normalnie sie bałem.
Robić mniej długich postojów
i wychodzić na tak długie wycieczki o godzinie max 9

Jak za starych czasów

Sobota, 26 maja 2012 · dodano: 26.05.2012 | Komentarze 0

Jak za starych czasów albo zgubiliśmy drogę albo goniły nas psy ale do rzeczy :D

Wraz z Sylwkiem i Dawidem postanowiliśmy sie gdzieś przejechać a jako ze Dawid lubi eksploracje różnych ruin to pojechaliśmy na wille włoską skąd pojechaliśmy na poligon za legnicą w poszukiwaniu okopów i schronu 6 osobowego jeszcze 2 lata temu trafił bym tam normalnie teraz wszystko sie po zmieniało i zarosło , cóż nie zaleźliśmy tego czego szukaliśmy więc pojechaliśmy drogą do ulesia , ale ledwo co ujechaliśmy 10m to widzieliśmy owczarka niemieckiego szczekającego z za ogrodzenia po 3 sekundach pies już leciał za nami :D dobrze ze udało nam sie uciec. Spokojnym tempem udaliśmy się do ulesia i później do Legnicy.

Wycieczka typowo rekreacyjna podczas drogi wiele sie gadało a i ze śmiechu nie mogliśmy sie czasami pozbierać :)

Na godzinkę

Piątek, 25 maja 2012 · dodano: 25.05.2012 | Komentarze 0

A tak na godzinkę sie wybrałem . trochę ludzi i cyklistów co chwile trzeba było kogoś wyprzedzać . Na rądzie na ulicy złotoryjskiej przejechałem przez pierwsze pasy i na drugich czekam aż będe mógł przejechać , a tu nagle wyskakuje dziewczyna którą wyprzedzałem na podjeździe , przejeżdża przez pasy z krzykiem "aaaaaaaaa" , miełem do niej zagadać, ale nie byłem w wyjściowym stroju rowerowym i jeszcze taki nie ogolony byłem cóż :)

Trasa widać niżej zahaczyłem dwa pagórki na obwodnicy i wjechałem znów na cmentarz

#lat=51.194731474552&lng=16.132323370362&zoom=13&maptype=ts_terrain

Bogaczów

Czwartek, 24 maja 2012 · dodano: 24.05.2012 | Komentarze 2

Hmm miał być Stanisławów ale musiałem zahaczyć o jakiś miły sklep pod którym nie będzie tubylców, więc pojechałem przez słup do Męcinki gdzie przysłuchałem sie ciekawiej rozmowie , podobno tamtejsi mieszkańcy umierają po wypiciu jednego z tanich win , zdecydowanie powinni te wina eksportować do Legnicy ilościami hurtowymi ! :) Pod sklepem miałem zjeźdź batonika jednak unosił się tam nieprzyjemny fetor wiec przed podjazdem w Bogaczowie zrobiłem sobie postój na małe co nieco :) niestety trawa po kolana i pełno much. Podjazd podjechałem normalnym tempem poszedł dośc szybko myślałem ze będzie jeszcze jeden zakręt i podjazd hmm może to przez słuchawki na uszach ? Po przejechaniu podjazdu skręciłem w lewo i na MP3 ustawiłem kawałek Dash Berlin feat. Jonathan Mendelsohn - Better Half Of Me i dość fajnie mi sie zjeżdżało :) w poprzednim roku było więcej dziur teraz w tych dziurach jest pełno luźnych kamieni i czasami traciłem przyczepność , ale było fajnie :) Na końcu zjazdu spotkałem jakąś grupkę rowerzystów (nawet jeden z bolmetu był) i rowerzystek powiedziałem im cześć i pojechałem dalej szutrówką do Męcinki . Za sklepem skręciłem w lewo i nowym asfaltem zajechałem do Chroślic gdzie na przystanku zakładałem nakolanniki bo zaczęły mnie boleć kolana Dalej już cały czas pod wiatr do Legnicy i na obwodnicy odcięło mi prąd ale jakoś dotoczyłem sie do lasku i byłem już prawie w domu :)

mapka wystarczy zmienić na google terenial
#lat=51.125357263463&lng=16.108815000001&zoom=11&maptype=ts_terrain

&ob=av2n

Kategoria 51>75km, Samotnie

Stare śmiecie

Wtorek, 22 maja 2012 · dodano: 22.05.2012 | Komentarze 0

Dziś nie miałem pomysłu gdzie jechać postanowiłem zobaczyć co sie dzieje na budowie cmentarza komunalnego w legnicy. Droga na cmentarz wiedzie od strony działek , i prowadzi do niej brukowana droga z całkiem fajnym pagórkiem :) Cóż szkoda jedynie tego bunkra i tych budynków co tam były chyba z 5 lat temu. Pamiętam jak dziś ze pod słupem wysokiego napięcia jadłem kanapkę :) no a teraz zostały tylko wspomnienia. Dalej pojechałem jeszcze całkiem fajnym asfaltem do lipiec lecz zawróciłem na obwodnice. Pojechałem pod wiaduktem i od drugiej strony chciałem zobaczyć jak wygląda cmentarz od drugiej strony . Miałem pojechać jeszcze na wille włoską ponieważ też mnie tam dawno nie było, ale zrezygnowałem i pojechałem na myjnie umyć rower :)

Cóż kolano dalej stuka , komputer sie popsuł wiec korzystam z komputera siostry. Zobaczymy co trzeba będzie wymienić w komputerze i czy starczy mi na tabletki na kolana . Aktualnie staram sie jeździć kiedy mam czas a nie kiedy gdy mi sie zachce :)

Kategoria 25>50km, Samotnie

Słup

Sobota, 19 maja 2012 · dodano: 19.05.2012 | Komentarze 0

Dziś miałem pojechać dalej i zrobić samotnie te 60km lecz za spałem .

I tak lekko śpiący udałem sie na słup .
Pojechałem drogą osiedlową żeby rozgrzać mięśnie, zadzwonił do mnie kolega i tak pogadałem z nim 10 minut , niestety byłem ubrany na długo bo myślałem ze będzie zimniej zdjąłem czapkę :D i bluzę schowałem je do tylnej kieszonki koszulki o dziwo sie zmieściła :) Pojechałem przez lasek, obwodnice gdzie było widać koparkę, która coś kopała za drzewami, hmmm a może był to transformers ? Cóż dowiemy sie nie bawem :) Dalej do nowodworskiej aż po Kościelec i Bielowice w Bielowicach droga wygląda już lepiej ale dalej jest masa luźnych kamieni i pełno drobnego żwiru który ładnie mnie wyhamowywał. Zajechałem na tamę popatrzyłem trochę na falująca wodę i wróciłem tą samą drogą jednak już na podjeździe prawe kolano zaczęło mi stukać wiec trzeba było zwiększyć kadencje. dalej już bez przygód wróciłem do legnicy.

Pare zdjęć :)

Kategoria 25>50km, Fotka, Samotnie

Obwodnica.

Piątek, 18 maja 2012 · dodano: 18.05.2012 | Komentarze 0

Od dłuższego czasu nie jeździłem wiec po 18 wyskoczyłem na rower pojechałem na osiedle domków rozgrzać sie gdzie zobaczyłem ze Bartek próbuje wyciągnąć radio z samochodu, oczywiście było to jego auto :) pogadałem z nim chwile i dalej pojechałem przez lasek na obwodnice. Potrenowałem sobie trochę na tych pagórkach , kolano jak by mniej stukało wiec było ok :)
Za uwarzyłem też ze po 18 wiele ludzi wychodzi pobiegać , przejechać sie gdzieś rowerem czy po prostu sie przejść ze słuchawkami na uszach :)

W sumie miał być dzisiaj Stanisławów Ale musiałem iść na pocztę , a później był etap giro wiec trzeba było oglądać :)

• Sprzęt Inne

Bankomat poczta lidl

Piątek, 18 maja 2012 · dodano: 18.05.2012 | Komentarze 0

Jak w temacie ZZr maraton jeździ ale coś mi sie dalej nie widzi ...

zmieniłem już kierownice na jaskołkę i po mieście dalej ciężko sie jeździ chyba założę miejską kierownice