Luty, 2011

Z Mateuszem

Poniedziałek, 28 lutego 2011 · dodano: 28.02.2011 | Komentarze 0

Podobna trasa jak wczoraj tyle ze byłem z Mateuszem i zahaczyliśmy o kąpielisko Jezierzany =]

Czas sie ruszyć !

Niedziela, 27 lutego 2011 · dodano: 27.02.2011 | Komentarze 0

Jako ze prawie tydzień przesiedziałem w domu z powodu choroby , i do tego kolega wyzwał mnie od leni, a rodzice przy obiedzie powiedzieli bym wyszedł na powietrze. Wiec wyszedłem xD

Pojechałem swoim pseudo rowerem szosowym na standardową trasę bez podjazdów i zjazdów ale nie przeszkadzało mi to :)

Zdjęć niema bo super kompakta pożyczył kolega =]

Pozdrawiam

Kategoria 1>24km, Samotnie

Lutowo

Sobota, 12 lutego 2011 · dodano: 12.02.2011 | Komentarze 3

Korzystając ze słonecznej pogody miałem ochotę wybrać sie nie co dalej na zbiornik wody pitnej Słup lecz zimny wiatr i temperatura zniechęciła mnie wiec na swoim sztywnym rowerku i na slikach postanowiłem z jechać z asfaltowych drug i pojeździć sobie bocznymi drogami które po wczorajszym deszczu były ładnie namoknięte .

Wiec wyruszyłem z kolegą . Ulicą złotoryjską do ronda później obwodnica w kierunku ulicy nowodworskiej przedzierając się objazdem wydeptanym przez rowerzystów który omija głęboki wykop na ścieżce rowerowej i nic z tym od roku nie robią ... ale mniejsza z tym dalej obiliśmy na wille włoską gdzie zjechaliśmy z asfaltu i jechaliśmy sobie po utwardzonej drodze :) tak dojechaliśmy do ulicy Smokowickiej . Po dłuższym opalaniu sie na przystanku za hutą ruszyliśmy dalej w stronę poligonu gdzie czekały na mnie dwa kamieniste zjazdy :D jeden po kostce brukowej z zakrętami a drógi zjazd był po bloczkach betonowych . I tak dojechaliśmy do Lipiec gdzie asfalt jest równy i zawsze jest z górki :) Dalej to już tradycyjnie do domu

niżej mapka i trochę zdjęć

Słonecznie

Czwartek, 10 lutego 2011 · dodano: 11.02.2011 | Komentarze 1

Kożystając z czwartkowej ładnej pogody postanowiłem wraz z kolegą który ma jeszcze urlop pojechać do Jezierzan . Trasa bardzo płaska ale za to nie męcząca i dystans nie długi . Asfalt dosyć fajny równy bez wyboi :) teraz na pełnym sztywniaku wszystko się czuje :D

Dojechaliśmy do jeziorka w około 20 minut . Na tafli wody unosiła się mała warstwa lodu , ale widocznie wędkarzy owy lud nie odstraszał bo kilka osób łowiło. napiliśmy się i pogadaliśmy chwile i ruszyliśmy do domu .

Żeby nie było nudno dodałem mapkę i zdjęcia =]

#lat=51.23365&lng=16.1027&zoom=13&type=1

Pozdrawiam

Kategoria 1>24km

Rozwijając forme

Środa, 9 lutego 2011 · dodano: 09.02.2011 | Komentarze 4

Po wczorajszej rozmowie przy kilku piwkach udało mi sie namówić mojego kolege Sylwka na wyjazd rowerem i nabiciu paru kilometrów , tylko był jeden warunek , musieliśmy odebrać zdjęcia od fotografa :)

Miało być na słup ale ... :)
A więc tak udaliśmy sie do fotografa odebrać zdjęcia i pojechaliśmy Złotoryjską . później w drodze na Prostynie zrobiliśmy sobie postój na przystanku autobusowym za hutą miedzi , by oglądnąć zdjęcia i uzupełnić płyny później z górki do Prostyni a stamtąd już prosta droga do Kościelca gdzie zrobiliśmy kolejny postój na przystanku PKS posiedzieliśmy pogadaliśmy jeszcze i mój kompan stwierdził ze che już wracać i jest już trochę wyczerpany, w sumie nie zdziwiłem sie, bo to jego pierwszy wypad w tym sezonie . z Kościelca udaliśmy się najkrótszą drogą z do domu. Niżej mapka

Jedynie nad czym musze popracować jeszcze, to nad wpinaniem butów w pedały no i nad kondycją bo jej aktualnie brak :(

Pozdrówki

Przeglądam zdjęcia na przystanku PKS

Sylwka rower

Sylwek

przystanek PKS w Kościelcu

Zatrzaski

Poniedziałek, 7 lutego 2011 · dodano: 07.02.2011 | Komentarze 2

Wczoraj dostałem od kolegi upragnione bloki do pedałów Crank Brothers =] . Więc chciałem dziś sie przejechać sie chociaż kawałeczek na pedałach zatrzaskowych i zobaczyć jak to jest. Pogoda nie dopisywała było 6 stopni i wiatr a według pogodynki miało być słonecznie , ofeszem było ale po południu :/

Drogę zaplanowałem sobie już wychodząc z domu, ponieważ lubię mieć zaplanowaną trasę niż krążyć bez celu =] Wiec trasa bardzo standardowa . Niżej mapka

A co do samych zatrzasków na początku trudno było mi zatrzasnąć buta w pedał ale jakoś mi sie udało i ruszyłem :) na początku nie odczułem różnicy, ale po kilkunastu metrach gdy było pod górkę różnice niewielką odczułem, że lżej mi sie kręci ale nie, aż tak żebym latał xD ale ogólnie bardzo pozytywne uczycie, tylko musze pamiętać, ze musze nie tylko pchać ale również ciągnąc mysle ze po jakimś czasie sie przyzwyczaję . Aha i jak narazie zero wywrotek :)

Kilka fotek

Aktualnie zajmuje się Fotografią ślubną wiec jeśli ktoś z was che wziąć ślub i szuka fotografa to zapraszam na strone http://fuphotography.cba.pl/