Zielonym szlakiem

Sobota, 3 sierpnia 2013 · dodano: 12.08.2013 | Komentarze 3

Jako ze udało mi sie na trzy dni ( piątek - sobota - niedziela ) dni pojechać do Szklarskiej Poręby więc sobotę trzeba było wykorzystać maksymalnie . Przy okazji dowiedzieliśmy sie ze będziemy iść kawałkiem szlaku na którym będą się rozgrywały Mistrzostwa Świata w Długodystansowym Biegu Górskim cóż ja i kolega nie lubimy tłoku na szlaku ale jakoś żeśmy wytrzymali :) W między czasie mijaliśmy biegaczy

Główną atrakcją był Zielony szlak który wiosną był zamknięty z powodu śniegu, szlak okazał sie bajką idzie sie nak naprawdę miejscami rumowiskiem skalnym tam już biegaczy nie było a my delektowaliśmy sie widokami i samym szlakiem , cieszylismy sie ze nie było mokro bo jeden niefortunny ruch i kostka zwichnięta a miejscami można nawet nieźle było się potłuc. po jego przejsciu szliśmy niebieskim szlakiem pod górę serpentynami , dalej kamienną drogą do łabskiego szczytu w między czasie skończyła sie woda i podeszliśmy jeszcze na Szrenice gdzie była meta biegów i dużo ludzi ze nie dało się przejść. Dalej bez większych przeszkód wróciliśmy do kwatery gdzie chwilkę odpoczęliśmy i poszliśmy na miasto zjeść obiad i wypić jakieś piwko :)

biegacze w oddali Szrenica

Początek zielonego szlaku

Dalej zielony szlak

Mały śnieżny kocioł

stawiki

Duży śnieżny kocioł

Widok na nadajnik telewizyjny na Łabskim szczycie

stawiki i zielony szlak na dole

Kategoria 1>24km

elkaziorro
| 06:28 niedziela, 25 sierpnia 2013 | linkuj Szlak faktycznie ciekawy, ale ciężki do przejechania rowerem, więc już nieco swego uroku traci. ;)
monikaaa
| 20:43 sobota, 24 sierpnia 2013 | linkuj Ja w tamtym roku również szłam tym szlakiem. Przepiękny! I dużo można zobaczyć za jednym zamachem.
elkaziorro
| 20:40 wtorek, 13 sierpnia 2013 | linkuj Czepiając się szczegółów, to nadajnik nie jest na Łabskim, a na Śnieżnych Kotłach. Łabski jest pomiędzy Śnieżnymi a Szrenicą. ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa pojsc