• Sprzęt Mongoose annapurna sprzedany

Bogaczów , szukanie nowych tras

Piątek, 30 lipca 2010 · dodano: 30.07.2010 | Komentarze 3

Razem z kolegami wybrałem sie do Bogaczowa w poszukiwaniu nowych terenów do jazdy i poszukiwania okazały sie owocne :), w Bogaczowie odbiliśmy w pierwszą lepszą ścieżkę był to czerwony szlak , scieżka dosyć fajna ciągle pod górkę co mi się podobało :) a później długi zjazd :D . Gdy trasa sie skończyła dotarliśmy do drogi asfaltowej i było nam mało wiec odbiliśmy znów w pierwszą lepszą ścieżkę , był to niebieski szlak. Myślałem ze będzie spoko ale już na pierwszych metrach było dość dużo kałuż później z kałuż zrobiły sie istne błotne sadzawki, przez które przejeżdżaliśmy w poślizgu xD , im dalej tym trudniej i wszystko bardziej zarośnięte , postanowiliśmy zawrócić co nie okazało się łatwe bo znów trzeba było taplać się w błotku :) . Z bogaczowa pojechaliśmy odrazu na Słup jakoś sie ogarnąć coś zjeść i trochę odpocząć . W drodze do legnicy w Warmątowicach Sienkiewiczowskich złapał nas mały deszczyk, ale mocno nas nie zmoczyło :)

Wyjazd zaliczam do udanych , wkoncu znaleźliśmy nową ścieżkę :)

Zdjęcia

Widoczek

Wiatrak w miejscowości Słup

Owy czerwony szklak

Błoto, błoto i jeszcze raz błoto

A tu myje sobie rowerek :)