• Sprzęt Mongoose annapurna sprzedany

Na słup ale inną trasą

Sobota, 4 września 2010 · dodano: 04.09.2010 | Komentarze 0

Gdy wyruszałem na wycieczkę pogoda była wspaniała ale nie do końca ....

Wyruszyłem około godziny 12 pogoda fajna mało wiatru słońce świeci i są chmurki :)

pojechałem na słup trochę inna trasą niż ostatnio a więc tak

kawaleryjska- Lasek -wypad z lasku kolo schroniska -obwodnica - zjazd pod wiadukt - drogą pożarową do ul Smokowica ( dziwne ze ta ulica istnieje )później odbicie na Piaseczno ( tej drogi niema na mapach google , też jestem zdziwiony )- później już normalnie Kościelec - Warmątowice sienkiewiczowskie tam odbicie szutrową drogą na Bielowice i już jest slup :) i droga powrotna Warmątowice sienkiewiczowskie kościlec - legnica ul Nowodworska ( i właśnie tu zaczeło kropić ... ale nic jadę dalej - obwodnica rozpadało sie jeszcze bardziej ul. złotoryjska , zaczęło sie pada grad z deszczem i obrywam cały czas tymi bryłkami lodu ( ała ) , schroniłem sie na przystanku cały mokry i ubłocony poczekałem chwile az chociaż grad przestanie padać . Grad ustał ale deszcz dalej pada wiec jade do domu złotoryjską później odbijam w lasek złotoryjski myślałem ze tam mniej będzie padać lecz przeliczyłem sie . Na głowę minie padało ale jechałem i niezłym strumyku z błotem... do tego zrobiło mi sie zimno . Wypadam z lasku i jade dalej ul Rybicką - ul żołnierska i jestem w domu :) gdy już jestem pod klatką deszcz przestał padać ;/ . Dopiero po przyjściu do domu uświadomiłem sobie ze mogłem zabrać kurtkę ze sobą .