Bogaczów podjazd i zjazd lasem

Niedziela, 10 kwietnia 2011 · dodano: 10.04.2011 | Komentarze 3

W raz Sylwkiem ustawiłem sie żeby pojechać, do Dogaczowa i zobaczyć podjazd do pomocnego .

O 10 byliśmy już na rondzie na ulicy złotoryjskiej ... niestety nikt z forum sie nie pojawił ( a dałem info ze jadę Kolegą w stronę górek ), wiec pojechaliśmy dalej obwodnicą do Nowodworskiej. Całą droga do Bogaczowa była ładna oraz bez wietrzna. Przed podjazdem w las zrobiliśmy sobie mały postój zjedliśmy kanapki i napiliśmy sie. Wyruszyliśmy, podjeżdżaliśmy średnim tempem by się nie zmęczyć za bardzo . W połowie podjazdu minęła nas bardzo duża grupka ludzi zjeżdżających na rowerach, od mówienia Hej aż mi w gardle zaschło :D

Dojechaliśmy do końca podjazdu, później odbiliśmy w drogę przeciwpożarową nr2 i tam zaczeły sie dość ostre zjazdy na szutrowo asfaltowej nawierzchni :D wyskoczyliśmy w Hełmcu i odbiliśmy na Męcinkę i tam zaczęło już wiać! Gdy dojechaliśmy do Chroślic spotkaliśmy 2 znajomych z którymi widzieliśmy sie tydzień temu . Dalej trasa już przebiegała standardowo, porostu wracaliśmy po własnych śladach :) lecz Wiatr nami targał aż do samej Legnicy

Wyjazd zaliczam do bardzo udanych
Zobaczyłem wiele ciekawych widoków do tego zaliczyłem kilka ładnych podjazdów i zjazdów, oddychałem świeżym powietrzem i nie było na co narzekać, no chyba ze na brak licznika :)

pozdrawiam niżej mapka zdjęcia dodam jutro bo dziś już nie mam siły :)

#lat=51.05974&lng=16.04759&zoom=12&type=0

Edit:

obiecane zdjęcia

mtbshadow
| 07:19 sobota, 16 kwietnia 2011 | linkuj Nareszcie zebrałeś się w sobie i dodałeś foty :P
rennsport
| 17:15 piątek, 15 kwietnia 2011 | linkuj Jarek ostatnio jak jechaliśmy na słup razem to dowaliliście takie tempo ze klękajcie narody :D
Jak rozbuduje formę to chętnie sie zabiorę :)

Zrób konto na bikestats żeby był jakiś kontakt .
Jarek | 20:02 czwartek, 14 kwietnia 2011 | linkuj Cześć,
"ta dwójka bikerów" jechała do ruin zamku w Lipie ;).
W pierwszą stronę Górzec asfaltem, Pomocne, Muchów i asfaltem / drogą gruntową do Lipy (czarny szlak i kawałek niebieskiego).
Powrót z Lipy terenem do Myśliborza (niebieskim szlakiem, a później czarnym do wąwozu), Chełmiec, przez pole prosto pod wiatr ( xD ) i przez Warmątowice do Legnicy.
Łącznie 77 km.
W niedzielę na 95% jedziemy do zamku Bolczów, jeśli macie ochotę, to zapraszamy :) .

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa byloi