Pink bike

Niedziela, 22 maja 2011 · dodano: 22.05.2011 | Komentarze 3

Wraz z Sylwkiem postanowiliśmy przetestować mój nowy sprzęt

Rower kupiłem okazyjnie na allegro za małą kwotę . Sprzedający sam przywiózł mi rower do Legnicy . Sprzęt kupiłem dla zabawy zawsze chciałem czymś tam dziwacznym pojeździć po lesie i przypomnieć sobie czasy jak sie hamowała torpedem :D

Jazda na pink biajku jest dosyć fajna pozycja wyprostowana jest miękko brak amortyzatora nie przeszkadza, ponieważ nie opieram sie mocno rękami na kierownicy . Trzy biegi w pieście pod pagórki podjeżdża sie bardzo fajnie nic tylko jeździć :D

Obaj tego dnia mieliśmy dużą frajdę z jazdy na tym wehikule , śmiechu było co niemiara , a najlepszy był początek jak trzeba było nauczyć się od nowa jeździć :D

Kilka zdjęć z wypadu . niestety moich zdjęć nie ma ponieważ pan zjazdowiec :P nie wytrzymał ze śmiechu i wszystkie zdjęcia rozmazywał.

Mapka

#lat=51.19107&lng=16.11797&zoom=13&type=1

sender
| 20:40 niedziela, 22 maja 2011 | linkuj Zdjęcia fajne. Pierwsze nastraja na klimat wakacji i filmów z lat '70. W tle brakuje namiotu i biwakowego stolika składanego do walizki. Swoją drogą fajny foto rekwizyt kupiłeś.
Bartex88
| 20:38 niedziela, 22 maja 2011 | linkuj OMG :D
mtbshadow
| 20:28 niedziela, 22 maja 2011 | linkuj Wiem że rozmazałem ale co ja ci poradzę że było śmiesznie :P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciesc