Ostrzyca

Niedziela, 29 maja 2011 · dodano: 29.05.2011 | Komentarze 2

Wraz z sylwkiem postanowiłem pojechać w pagórki by zobaczyć coś nowego niż słup bogaczów czy Stanisławów. Trasę zaplanowałem głównie dla widoków .

#lat=51.08023&lng=16.13892&zoom=10&type=2

W Świerzawie poszukiwaliśmy sklepu i uratował nas Market Biedronka kupiliśmy tam wode, sok i kilka batoników dalej czekał na nas nie zbadany wcześniej odcinek drogi lecz wiedzieliśmy ze będą podjazdy . Droga od tego momentu była dość ciekawa lecz wsie były zaniedbane i co tu dużo mówić brzydkie jednym słowem . lecz widoki były ładne . Po dojechaniu do ostrzycy nie zatrzymywaliśmy sie tam nawet bo nie było na to już czasu szosa była równa i do tego cały czas z górki wiec ani mi ani Sylwkowi nie chciało sie robić zdjęć . Do tego nasz kompakt nie specjalnie rysuje krajobrazy ...

W drodze powrotnej postanowiliśmy sie posilić , bo ewidentnie za chwile by nam odcieło prąd wiec zjedliśmy po batoniku bułce i chałwie ja jeszcze napisał . Po uczcie na poboczu Sylwek chwiejnym krokiem i jakby leko oszołomiony lub upojony powietrzem powiedział "Ja tu ledwo stoje a tu jeszcze jechać trzeba " te słowa roześmiały mnie do łez xD

Wyjazd bardzo fajny
po zjedzeniu
4 bułek
2 zelów
4 batoników
1/2 hałwy
2L. soku
2L. wody
Oznajmiam ze nie odcięło mi prądu :D

Zdjęcia

rennsport
| 06:45 sobota, 4 czerwca 2011 | linkuj No też żałuje ze nie udało się wejść ale zawsze będzie pretekst by drugi raz tam pojechać .

A co do bólu rąk a nie nóg to ja miałem tak samo :D ledwo mogłem coś podnieść na drugi dzień .
jarekkar
| 22:09 piątek, 3 czerwca 2011 | linkuj Jak widzę bardzo udany wypad :) Tylko szkoda że nie mieliście czasu aby wejść na Ostrzycę. Mnie następnego dnia bardziej bolały ręce niż nogi :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jlrek