Jezioro Pilchowickie

Sobota, 18 czerwca 2011 · dodano: 19.06.2011 | Komentarze 3

Korzystając w weekendu postanowiliśmy z sylwkiem Zobaczyć Tamę Piechowicką .

Wstałem o 8 szybko się umyłem ubrałem włączam tv a tam leci Bajka Miś uszatek

która dałem mi troche do myślenia :) jeszcze nie dokończyłem się pakować aż Sylwek dzwoni do moich drzwi , lecz ja jeszcze nie gotowy , więc spóźniliśmy się przezemnie około 8 minut .

Pojechaliśmy ulicą Złotoryjską dalej przez Wilków aż dojechaliśmy do Świerzawy gdzie w miejscowej biedronce zrobiliśmy małe zakupy , wypiliśmy w międzyczasie puszeczkę coli i pojechaliśmy dalej
W stronę przełęczy Chrośnickiej podjazd zwieliśmy tam na dwa razy ponieważ coraz wolnej jechaliśmy .Wtedy pierwszy raz wyszło słonce ale tylko na 10 minut , po drodze widziałem wiele opuszczonych domostw i Kopalnie Stanisław w której byłem rok temu . Ten podjazd nie dorównuje nawet podjazdowi w Stanisławowie czy Bogaczowie na maksymalnym młynku udało mi się uzyskać prędkość 5km/h jak bym pojechał wolniej to pewnie bym nie utrzymał równowagi . Dalej w zjeździe do Chrośnicy mija nas grupka rowerzystów na szosówkach z numerkami , myślę co jest … Dalej na jezdni namalowane strzałki i wszyscy na szosówkach nas oczywiście wyprzedają do tego jadą tak blisko ze o mało jednego Sylwek by nie podciął . Dalej pojechaliśmy inną drogą niż była w planie i lekko się zgubiliśmy , ale za to udało się zgubić ludzików z numerkami, wjeżdżamy na tamę podjazdem i widzimy jednego gościa na szosówce gramolącego się na tamę . Obok jeziora była jakaś meta , nie chciało mi się tam nawet jechać bo pewnie zaraz by się pytali „Gdzie twój numer startowy” :D Przy tamie w trochę paskudnej restauracji jak na mój gust zjedliśmy zapiekankę , dobrze ze kupiłem sobie odrdzewiacz to zbytnio nie miałem później żadnych dolegliwości żołądkowych . Podjazd między Bystrzycą a Bęczyną pokonałem siłowo na 2 zębatce z przodu i dość fajnie się jechało chociaż widoków zero … Już od Bełczyny same zjazdy więc udało się jechać dość szybko do tego znakomity asfalt sprawił ze jechało się przyjemnie i od Gierałtowca dawaliśmy sobie mocniejsze zmiany bo zaczynało się już ściemniać. Dalej Ulicą złotoryjską przez rondo (kierowcy mieli dziwne miny :) koło policji i już jesteśmy w domu .

Wyjazd bardzo fajny , po drodze na podjeździe do Chośnicy pogadaliśmy z jednym rowerzystą z Jeleniej ,Serdecznie go pozdrawiam :) Co do widoków to było ich dość sporo . Do tego dochodzi fakt ze pojechaliśmy w nowe rejony, których jeszcze nie poznaliśmy z czego jestem Bardzo zadowolony :)

pozdrawiam

#lat=51.02326&lng=15.95352&zoom=10&type=0

Pole Maków © rennsport

jarekkar
| 22:31 niedziela, 19 czerwca 2011 | linkuj @Morpheo - byliśmy tam z kolegą dwa tygodnie temu, także jest już nas sześciu... ;)

@rennsport - elegancki wypad :)

rennsport
| 18:24 niedziela, 19 czerwca 2011 | linkuj W Chrośnicy jest całkiem dobrzy przyzwoity płaski asfalt do tego jak pojedziesz w wzdłuż strzałek, które ktoś namalował podczas rajdu na orientacje, to dojedziesz nad samą tamę , my pomyliliśmy drogi i poniosło nas na Nielesno :)

ps. dodałem mapkę
Morpheo
| 17:44 niedziela, 19 czerwca 2011 | linkuj Można powiedzieć, że Pilchowice stają się "hitem czerwca" wśród legnickiej części Bikestats. Wasz wypad zwiększył liczbę czerwcowych "zdobywców" tamy z naszego grona do czterech... a mam nadzieję, że na dniach dołączy piąty ;-)

Zastanawiałem się dziś (nie wiedząc że pojechaliście) nad podobną trasą przez Chrośnicę. I ostatecznie waham się między takim wariantem, a trasą przez Kapellę i Dziwiszów. Powrót naturalnie koło Ostrzycy.

I, naturalnie, wyjazd wcześnie rano - jest niesamowicie!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ziejl