• Sprzęt Retro MTB sprzedany

Tego było mi trzeba

Wtorek, 27 września 2011 · dodano: 27.09.2011 | Komentarze 0

po ostatnich jazdach tylko na pocztę i przez to co sie dzieje wokoło mnie wpadłem w lekką frustracje. No ale nie należy się poddawać.

Po wakacjach rowerowych trasy które robiłem dotychczas nie dają mi żadnej przyjemności z jazdy dlatego zrezygnowałem z roweru na praktycznie miesiąc. przyczym postanowiłem sprzedać swój dotychczasowy rower i kupić sobie tani rowerek za parę stówek tak aby przejeździć nim przez jesień . I tak kupiłem Corrateka :)

Wiec pojechałem sobie na słup jednak przed wyruszeniem w trasę zrobiłem sobie rozjazd po osiedlu by sprawdzić czy wszystko działa . Wszystko działało wiec ruszyłem obwodnica a dalej nowodworska nad zbiornik słup . Jechało sie fajnie :) i to najważniejsze . Na tamie zbiornika zjadłem batonika i ruszyłem dalej do winnicy . Po drodze mijalem jednego rowerzystę a w samej winnicy spotkałem Dwie dziewczyny których sie zapytałem czy są z Legnicy i czy nie szukają drogi :) O dziwo dziewczęta znały drogę do Legnicy, a nawet i alternatywną jej wersje miały w zanadrzu :) Wiec zostawiłem je i pojechałem dalej do Krajów Krotoszyce Dunino i Legnica .

ps. W winnicy postawili rzeźbę mnicha całkiem ładnie to wygląda.