• Sprzęt Giant Yukon

Wyjazd z forum :) Bogaczów

Sobota, 3 marca 2012 · dodano: 03.03.2012 | Komentarze 0

Wczoraj ktoś napisał na forum by się gdzieś wybrać i pojechać Do Stanisławowa.
Co prawda dystans spory wiec postanowiłem ze pojade do słupa i dalej sie wrócę bo raczej nie dał bym rady zrobić 80km .

Wyruszyłem z domu o 10:30 i z początku musiałem sobie przypomnieć jak dojechać do parku . W końcu od 5 miesięcy nie jeździłem . Na miejscu zbiórki bylem za piętnaście wiec rozgrzałem sie trochę bo trochę zimno mi było. Później przyjechała dalsza cześć znajomych :) i ruszyliśmy wałami do obwodnicy nowodworską na słupie zrobiliśmy postój pogadaliśmy trochę pośmialiśmy się i zrobiliśmy fotkę :) Po namowach udało mnie się przekonać by pojechać do Bogaczowa . Tam usiedliśmy sobie na ławeczkach i uzupełniliśmy płyny i tam się pożegnałem dołączył do mnie Paweł który spieszył sie do domu. Pojechaliśmy przez chroślicie słup i zamiast pojechać nowodworską pojechaliśmy ul wielogórksa ... już wiem czemu taka nazwa... jechałem po kostce i kocich łbach . Dalej obwodnica i pojechałem z Pawłem do sklepu popilnować rowerka. Pożegnaliśmy się i przez lasek wróciłem do domu .

Wyjazd bardzo fajny humory dopisywały i wkońcu mogłem sprawdzić rower w dłuższej trasie :)

niżej fotka od lewej
Krzysiek , Aleksander, Miłosz , Paweł i ja (Marek)