• Sprzęt Giant Yukon

Wycieczka

Sobota, 21 kwietnia 2012 · dodano: 21.04.2012 | Komentarze 0

Wraz z legnicką ekipą z forumrowerowego.org Pojechałem na wycieczkę do Myśliborza.

Początkowo mieliśmy jechać o 10 lecz po ustaleniach przez forum przesunęliśmy wyjazd na 11 wiec o 10:40 już postanowiłem wyruszyć z domu . na miejscu zbiórki byłem równo o 11, ku mojemu zaskoczeniu nikogo nie było , wiec czekam :) po 10 minutach przyjechał Andrzej W między czasie Andrzej przy pomocy telefonu sprawdził forum i okazało sie ze przesunęli wyjazd na 11:30 :) wiec jeszcze 9 minut czekania :) Potem przyjechał Jarek i Natalia , Na Bożene poczekaliśmy troche bo musiała rower zabrać od chłopaka i tak o 12 pojechaliśmy przez Kościelec , Słup , męcinkę gdzie odbiliśmy na całkiem fajną szutrówkę :D po wyjechaniu na szosę w Chełcach nie zawitaliśmy na niej długo ponieważ znów odbiliśmy na szutrową drogę tym razem gorszą ale było z górki :) dojechaliśmy na drogę asfaltową prowadzącą do Myśliborza . W Miśliborzu na polanie nie posiedzieliśmy długo i zaczęło z poczatku kropić po dojechaniu na przystanek zaczęło lać . W między czasie Jarek złapał kapcia wiec za pomocą widelców ściągał oponę :D Gdy deszcz przestał padać ruszyliśmy do domu :)