• Sprzęt Giant Yukon

Bogaczów Leszczyna Stanisławów

Środa, 25 kwietnia 2012 · dodano: 26.04.2012 | Komentarze 1

Z godnie z tym co napisali na forum pojawiłem sie o 16 na zbiegu ulic nowodworskiej i jaworzyńskiej . Na miejscu Stał już Marcin do mnie dojechał Jurek z Olkiem a po przeciwnej stronie skrzyżowania pojawił sie Jarek. Postaliśmy chwilę i pojechaliśmy w stronę Bogaczowa . W odrodzę na Kościelec z tyłu zobaczyłem Michała i tak już w szóstkę pojechaliśmy w stronę Bodaczowa . Pod sklepem w Chroślicach postój . Ruszyliśmy dalej od Chroślic zaczęło mi stukać kolano , na podjeździe nikogo nie spotkałem jak by sie gdzieś wszyscy pochowali :) wiec oglądałem jak za drzew prześwituje słońce , zawsze ten pojazd pokonywałem rano lub w południe w tym świetle popołudniowym las wygląda znacznie piękniej. Na szczycie podjazdu postój . Zjazd do pomocnego minął szybko podjazd w stronę Stanisławowa lewe kolano zaczeło mnie boleć czyli teraz miałem stukanie w lewym kolanie i coś bolało mnie nad rzepką w lewym kolanie :) no nic jechalem dalej skręciliśmy w lewo w błotniste polę gdzie później zjeżdżaliśmy bardzo fajną szutrówka która doprowadziła nas do leszczyny na podjeździe terenowym do radiostacji Jarek złapał kapcia :) koniec podjazdu już wprowadzałem bo nie miałem siły . Dalej zjazd z radiostacji do Sichowa. Następnie Sichówek i krajów , bul i stukanie w kolanach ustało nie wiadomo kiedy :) W Krajowie odbiliśmy w prawo na ciekawą drogę asfaltową którą nigdy jeszcze nie jechałem. Wyskoczyliśmy w Duninie. Ja odbiłem w prawo i ul złotoryjską jechałem w stronę domu i na tej właśnie ulicy najbardziej sie wkurzałem na kierowców co im ustępujesz czyli zjeżdzasz na prawo to przejeżdżają koło ciebie jak najbliżej ... Wiec postanowiłem jechać środkiem i swojego pasa ruchu i lege kładłem na nich chociaż miałem gdzie uciekać w razie W... O 20 byłem już w domu Gdzie czekał na mnie szampan i Ciasto :D okazało sie ze miałem imieniny :D