• Sprzęt Giant Yukon

Bogaczów Leszczyna Stanisławów

Poniedziałek, 30 kwietnia 2012 · dodano: 30.04.2012 | Komentarze 0

Na forum pojawiła sie kolejna notka ze dziś organizowany jest mały wyjazd wolnym tempem , Więc sie dopisałem

Na skrzyżowaniu byłem pierwszy później dojechał Jarek poczekaliśmy trochę i pojechaliśmy w stronę Bogaczowa na podjazd , w Chroślicach kupiłem sobie kole, a Jarek dostał telefon ze dołączy do nas jeszcze Łukasz, który jedzie z Legnicy. Podjazd pokonałem w wolnym tępię( zresztą jak zawsze ) w między czasie z naprzeciwka zjeżdżała sobie ciężarówka z dłużycą, respekt dla kierowcy , a Jarek w tym czasie pojechał jakaś ścieżką w las , wrócił sie i zdążył mnie jeszcze wyprzedzić :D po jakiś 10 minutach pojawił sie Łukasz i polnymi drogami pełnymi kolein wyskoczyliśmy na lotnisku szybowcowym skąd szutrówką zjechaliśmy do Leszczy gdzie terenem atakowaliśmy podjazd na radiostacje w Stanisławowie . Na koniec zjazdy i przez Dunino i złotoryjską wróciłem do domu.

Wyjazd fajny ale podjazd terenem na radiostacje był nie potrzebny :P
W takie dni jak ten chyba będe jeździł bez kasku , bo cały pot z czoła leci mi do oczu i nic nie widzę ...