• Sprzęt Giant Yukon

Szutry teren kamieniste zjazdy i podjazdy

Środa, 9 maja 2012 · dodano: 10.05.2012 | Komentarze 2

Większą Grupą z forum pojechaliśmy na wycieczkę

Do pomocnego wiedziałem gdzie jestem, później do końca nie wiedziałem gdzie sie znajduje :) Ale była bardzo fajna szutrówka prawdopodobnie do Siedmicy , następnie był kamienisty single track , kamienisty podjazd , podną drogą jechaliśmy na kolejny kamienisty podjazd. W między czasie pomyliłem drogę i bardzo fajnym kamienistym zjazdem zjechałem do jakiejś wioski :D i sie zgubiłem . Dzięki Jarek za telefon i pokazanie mi właściwej trasy. Dalej był podjazd na wierze widokową po zrobieniu zdjęcia grupowego ruszyliśmy zjazdem po kamienistej drodze do Jawora skąd udaliśmy się w kierunku słupa .

Dziękuję wszystkim za wyjazd :)
Dziękuję także facetowi od którego kupiłem rower za 100 ze dodał mi do roweru oponę conti survival :) bez niej było by cięzko

Niestety moje kolano musi sie wykurować, bo to stukanie podczas jazdy lekko mnie nie pokoi.

No i chyba czas jakieś lampki kupić . Gdy przyjechałem do domu o 21 to Tato otworzył mi dzwi i powiedział " powinieneś sobie jakieś lampki kupić na ten rower bo zobaczysz mandat dostaniesz " :)

rennsport
| 07:41 piątek, 11 maja 2012 | linkuj za dwa dni kończy mi sie glukozamina i kupię te tabletki co polecasz :)

co do lampek już sobie upatrzyłem takie za 20zł taka imitacja lampki firmy KONG :)
jarekkar
| 20:58 czwartek, 10 maja 2012 | linkuj Ja po raz pierwszy kupiłem lampki do roweru właśnie z tego powodu, że ewentualny mandat za brak oświetlenia, byłby prawdopodobnie wyższy, niż koszt zakupu lampek ;).

Na kolano ostatnio stosowałem maść (bardziej przeciwzapalną, niż przeciwbólową) i tabletki Olimp Arthroblock Forte (na allegro w cenie jak sama glukozamina w aptece...). Powoli widzę poprawę, także maści już chwilowo nie używam.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wskie