• Sprzęt Giant Yukon

Skała elfów

Poniedziałek, 17 września 2012 · dodano: 17.09.2012 | Komentarze 1

Wraz z Bożeną i Jarkiem pojechaliśmy do Myśliborza na skałę elfów.

O 15:20 byłem już na skrzyżowaniu i zdążyłem jeszcze wyregulować kierownice zanim przyjechał Jarek z informacją ze Bożena sie lekko spóźni :)

Gdy Bożena przyjechała ruszyliśmy w kierunku Męcinki . Gdzieś na nowodworskiej straciłem już kondycje bo Bożena rozpędziła nas do chyba 35km/h dlaej standardowo przez tamę do Męcinki i szutrami do Myśliborza. Wjechaliśmy na ścieżkę dydaktyczną i po minięciu trzech mostków skręciliśmy w lewo. Single track był w miare fajny szkoda ze po górkę cały czas . Między czasie Bożena z Jarkiem atakowali techniczny podjazd z różnym skutkiem :) dotarliśmy na skałkę i napawaliśmy sie widokiem dobre półtorej minuty , ruszyliśmy dalej gdzie prowadził nas jarek przez chaszcze i nieuczęszczane szlaki, które zarosły. Udało nam sie dojechać na skałe elfów tam tez napawaliśmy sie krótko widokiem poniewarz trzeba było szybko wracać do domu . Szybka Cola pod sklepem i Bożena z Jarkiem zaczeli wyciągać kurtki bluzy lampki , niestety ja takich luksusów nie zabrałem z domu, wiec zostałem w krótkich spodniach i super przewiewnej koszulce Fox'a. Wróciliśmy do domu szybkim tempem tą samą drogą co przyjechaliśmy . Gdy dojechaliśmy do legnicy było już ciemno i świeciły sie już latarnie . Mój powrót przez obwodnice był ciekawy bo jeszcze na obwodnicy było ok, ale już na ulicy złotoryjskiej mało co widziałem :D

Morał z tej wycieczki jest taki ze od dziś zawsze będę ze sobą bluzę woził i chyba kupie te lampki z Lidla które dziś przeglądałem :D