Czekoladą na stare śmiecie

Środa, 31 października 2012 · dodano: 31.10.2012 | Komentarze 4

Jakiś tydzień temu dotarł do mnie rower zamówiony na allegro ze szpetnymi błotnikami, siodełkiem kierownicą i charczącym torpedem

Wyglądał tak

po wczorajszych walce z torpedem , błotnikami i oponami , rower uznaje za zdolny do jazdy :)

Wiec korzystając z dzisiejszej ładnej pogody postanowiłem pojeździć trochę po starych śmieciach :)

Cóż może dystans nie jest jakiś duży ale myśle ze warto było wyjść z domu :)

Kategoria 1>24km, Samotnie, Fotka

rennsport
| 10:33 poniedziałek, 5 listopada 2012 | linkuj Heh opony wszędołazowe :D po błocie całkiem świetnie się jedzie, jak je zetrę kupię cos normalnego :)
andale
| 09:42 poniedziałek, 5 listopada 2012 | linkuj Świetne widoki i ładny tuning. Ale jakie opony ;D
kdk
| 19:58 środa, 31 października 2012 | linkuj Klasyk. Brakuje jeszcze skórzanej torebeczki z narzędziami pod siodełkiem i długiej pompki na ramie. Z oryginalną lampką lepiej wyglądał, może trzeba było dołożyć dynamo z rynku.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa isiez