• Sprzęt Giant Yukon

Myślibórz Pomocne Stanisławów

Niedziela, 14 kwietnia 2013 · dodano: 14.04.2013 | Komentarze 5

Po wczorajszej rozmowie z Jarkiem, w której podał mi godzinę wyjazdu do Myśliborza , więc kilka minut po 10 byłem już na nowodworskiej .

Przy okazji inna grupa rowerowa tez postanowiła sobie zrobić wycieczkę ale na Stanisławów

Chwilkę później ruszyliśmy razem w niewielkim peletonie składającym sie chyba z 15 osób . Tępo było szybkie i dosłownie migiem byliśmy w Myśliborzu gdzie sączyliśmy kole . Jarek jak i reszta grupy pojechali w teren . A ja postanowiłem sobie podjechać do pomocnego i z pomocnego do Stanisławowa gdzie wylali nowe asfaltowe ścieżki :D jeszcze tydzień temu nie zauważyłem ich, ponieważ były pod śniegiem :D ogólnie wiele sie pozmieniało ... Po mroźnym zjeździe pojechałem jeszcze na Słup zjeść kanapki :)

#lat=51.100592856354&lng=16.110024111328&zoom=11&maptype=roadmap

Czartowska skała w tle

Stanisławów i nowe drogi dojazdowe

Zjazd ze stanisławowa

mors
| 16:18 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj Ja też, ja też chcę do Legnicy! ;)
A nawet muszę, bo wygrałem kask w Waszym legnickim radiu i muszę go sobie teraz jakoś odebrać....
Zastanawiam się, czy jechać zwykłym rowerem, czy wziąć monocykl do pociągu...

Jakby ktoś z legnickiej przezacnej ekipy chciał się przypadkiem napatoczyć to by było miło. :]
rennsport
| 08:13 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj Michał tak droga Stanisławów-Leszczyna została wyasfaltowana , droga na "lotnisko" w Stanisławowie również .
Morpheo
| 20:56 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj Brr! Czyżby wyasfaltowali Stanisławów-Leszczyna?
alouette
| 20:58 niedziela, 14 kwietnia 2013 | linkuj Zapraszamy:) Wpadnij kiedyś, to Cię oprowadzimy po naszych okolicach:)
lukasz78
| 16:49 niedziela, 14 kwietnia 2013 | linkuj Asfalty wyglądają zachęcająco, trzeba będzie kiedyś z Warszawy skoczyć w ramach zaliczaia gmin i wybadać :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yznie