• Sprzęt Giant Yukon

Myślibórz Pomocne Stanisławów willa

Czwartek, 18 kwietnia 2013 · dodano: 19.04.2013 | Komentarze 3

Monika zaprosiła mnie na wyjazd

trasa wyglądała mniej więcej tak

#lat=51.116543855615&lng=16.08115&zoom=11&maptype=ts_terrain

Cały czas z bocznym wiatrem albo pod wiatr . W Myśliborzu Monika próbowała ratować żaby , przy czym bała sie je wziąć do ręki, śmieszny widok :D

Plan był pojechać przez leszczynę ale Monika chciała sobie zjechać asfaltem przez Stanisławów...

Nic trzeba będzie jeszcze raz pojechać i przejechać sie nową drogą na leszczynę .

W Duninie Monika pojechała dalej na Prostynie a ja postanowiłem pojechać na wille włoską i nie wiele sie tam pozmieniało poz atym ze wymienili słupy wysokiego napięcia.

Po dojechaniu na obwodnice bolały mnie już barki i ramiona , a w domu zorientowałem sie ze mam opalone tylko dłonie i lewą część twarzy mam czerwoną od słońca...

Wyasfaltowana droga do Myśliborza .

Droga na wille

monikaaa
| 11:17 sobota, 20 kwietnia 2013 | linkuj Nie :P Szukamy po prostu towarzystwa :P Zawsze to z facetem raźniej :P
rennsport
| 07:35 sobota, 20 kwietnia 2013 | linkuj Jeszcze nie wiem co będę robił , a co szukacie serwisanta :P
monikaaa
| 18:47 piątek, 19 kwietnia 2013 | linkuj Odnośnie zjazdu do Leszczyny - to może właśnie w niedzielę? :) Zjazd do Sichowa już nie będzie mnie ciągnął :P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa czaso