• Sprzęt Giant Yukon

Górzec

Piątek, 26 kwietnia 2013 · dodano: 27.04.2013 | Komentarze 2

Chyba wiosna przyszła na dobre bo dziś na krótko :)...

... I wszędzie roboty drogowe , koparki , spychacze , robotnicy

złotoryjska, kłada jakieś rury i nie da sie przejechać trzeba jechać asfaltem
obwodnica, naprawiają barierki , oczywiście rozstawili sie na środku
na żniwnej , rozładowują kostkę blokując całą drogę , musiałem jechać drugą stroną.
nowodworska karczują pobocze
W Bielowicach naprawiają szutrową drogę
koło słupa , robią nowe wjazdy na działki , zaciekawiła mnie spycharko ładowarka Z huty Stalowa wola SŁ-34 w kolorze zółtym .
na podjeździe szutrowym na górzec też robią nowe wjazdy w las i oczywiście koparka stoi na środku drogi ...

Plan był taki by wjechać na górzec szutrem i zjechać asfaltem , plan wykonałem w 100% , Dużo sie nie pozmieniało , przybyło dziur na asfalcie które zostały wypełnione gliną z piaskiem :D Ale za to zrobione są nowe mostki z bajerkami.

niżej kilka zdjęć

Widok na zbiornik retencyjny słup

kapliczka

Droga krzyżowa na górę Górzec

Nowe mostki w bogaczowie

Ogólnie strasznie się zmęczyłem dojazdem do Górzca i chyba mam źle ustawioną kierownice bo ramiona bolą mnie niemiłosiernie...

Kategoria 25>50km, Fotka, Samotnie

rennsport
| 11:38 wtorek, 30 kwietnia 2013 | linkuj Szutrów jest mało w mojej okolicy :) zdjęcia są tak poukładane ze wygląda jak by było ich dużo :)
manfred
| 09:15 wtorek, 30 kwietnia 2013 | linkuj muszę się wybrać na taką traskę, bo mi się rower leni na asfaltach :) fajnie tam macie, u mnie mogłoby być choć trochę bardziej górzysto, ale to 30 km i też jestem :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iniem