• Sprzęt Niebieski Sprzedany

Rozwijając forme

Środa, 9 lutego 2011 · dodano: 09.02.2011 | Komentarze 4

Po wczorajszej rozmowie przy kilku piwkach udało mi sie namówić mojego kolege Sylwka na wyjazd rowerem i nabiciu paru kilometrów , tylko był jeden warunek , musieliśmy odebrać zdjęcia od fotografa :)

Miało być na słup ale ... :)
A więc tak udaliśmy sie do fotografa odebrać zdjęcia i pojechaliśmy Złotoryjską . później w drodze na Prostynie zrobiliśmy sobie postój na przystanku autobusowym za hutą miedzi , by oglądnąć zdjęcia i uzupełnić płyny później z górki do Prostyni a stamtąd już prosta droga do Kościelca gdzie zrobiliśmy kolejny postój na przystanku PKS posiedzieliśmy pogadaliśmy jeszcze i mój kompan stwierdził ze che już wracać i jest już trochę wyczerpany, w sumie nie zdziwiłem sie, bo to jego pierwszy wypad w tym sezonie . z Kościelca udaliśmy się najkrótszą drogą z do domu. Niżej mapka

Jedynie nad czym musze popracować jeszcze, to nad wpinaniem butów w pedały no i nad kondycją bo jej aktualnie brak :(

Pozdrówki

Przeglądam zdjęcia na przystanku PKS

Sylwka rower

Sylwek

przystanek PKS w Kościelcu

DaDasik
| 19:21 środa, 9 lutego 2011 | linkuj rennsport - poszła mi jakaś wtyczka w firefoxie, wszystkie mapy z bikemap.net mi wywalało...... Reset i wszystko cacy :)
rennsport
| 19:12 środa, 9 lutego 2011 | linkuj Trochę wiało ale nie az tak by narzekać :) jeździłem w gorszym wietrze :D

co do mapki to mi dobrze działa hmm nie wiem co może być nie tak ...
DaDasik
| 16:14 środa, 9 lutego 2011 | linkuj Cosik mapka się pierniczy ..... Code corrupted. Insert fresh copy.
Fajna wycieczka, a jak tam z wiatrem u was było?
Chyba jedyny dzisiejszy wpis jak czytam, w którym nie ma narzekanie na wietrzysko :)
Sylwek ;P | 16:02 środa, 9 lutego 2011 | linkuj Ale mam baniowy kolor rękawiczek :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wykow