• Sprzęt Niebieski Sprzedany

Zatrzaski

Poniedziałek, 7 lutego 2011 · dodano: 07.02.2011 | Komentarze 2

Wczoraj dostałem od kolegi upragnione bloki do pedałów Crank Brothers =] . Więc chciałem dziś sie przejechać sie chociaż kawałeczek na pedałach zatrzaskowych i zobaczyć jak to jest. Pogoda nie dopisywała było 6 stopni i wiatr a według pogodynki miało być słonecznie , ofeszem było ale po południu :/

Drogę zaplanowałem sobie już wychodząc z domu, ponieważ lubię mieć zaplanowaną trasę niż krążyć bez celu =] Wiec trasa bardzo standardowa . Niżej mapka

A co do samych zatrzasków na początku trudno było mi zatrzasnąć buta w pedał ale jakoś mi sie udało i ruszyłem :) na początku nie odczułem różnicy, ale po kilkunastu metrach gdy było pod górkę różnice niewielką odczułem, że lżej mi sie kręci ale nie, aż tak żebym latał xD ale ogólnie bardzo pozytywne uczycie, tylko musze pamiętać, ze musze nie tylko pchać ale również ciągnąc mysle ze po jakimś czasie sie przyzwyczaję . Aha i jak narazie zero wywrotek :)

Kilka fotek

Aktualnie zajmuje się Fotografią ślubną wiec jeśli ktoś z was che wziąć ślub i szuka fotografa to zapraszam na strone http://fuphotography.cba.pl/