Maj, 2012

ZZR Maraton

Czwartek, 17 maja 2012 · dodano: 17.05.2012 | Komentarze 1

Objazd nowego roweru.

Wszystko już wyregulowane i "gra" , można paczki wozić .

Kategoria 1>24km, Samotnie

• Sprzęt Giant Yukon

Szutry teren kamieniste zjazdy i podjazdy

Środa, 9 maja 2012 · dodano: 10.05.2012 | Komentarze 2

Większą Grupą z forum pojechaliśmy na wycieczkę

Do pomocnego wiedziałem gdzie jestem, później do końca nie wiedziałem gdzie sie znajduje :) Ale była bardzo fajna szutrówka prawdopodobnie do Siedmicy , następnie był kamienisty single track , kamienisty podjazd , podną drogą jechaliśmy na kolejny kamienisty podjazd. W między czasie pomyliłem drogę i bardzo fajnym kamienistym zjazdem zjechałem do jakiejś wioski :D i sie zgubiłem . Dzięki Jarek za telefon i pokazanie mi właściwej trasy. Dalej był podjazd na wierze widokową po zrobieniu zdjęcia grupowego ruszyliśmy zjazdem po kamienistej drodze do Jawora skąd udaliśmy się w kierunku słupa .

Dziękuję wszystkim za wyjazd :)
Dziękuję także facetowi od którego kupiłem rower za 100 ze dodał mi do roweru oponę conti survival :) bez niej było by cięzko

Niestety moje kolano musi sie wykurować, bo to stukanie podczas jazdy lekko mnie nie pokoi.

No i chyba czas jakieś lampki kupić . Gdy przyjechałem do domu o 21 to Tato otworzył mi dzwi i powiedział " powinieneś sobie jakieś lampki kupić na ten rower bo zobaczysz mandat dostaniesz " :)

Lans po osiedlu

Wtorek, 8 maja 2012 · dodano: 08.05.2012 | Komentarze 0

Pojechałem do miasta po aparat, a później porobiłem trochę kółek po osiedlu .

Kategoria 1>24km, Samotnie

Na leszczynę

Sobota, 5 maja 2012 · dodano: 08.05.2012 | Komentarze 0

Wraz z Sylwestrem korzystając z ładnej pogody postanowiliśmy gdzieś pojechać. Wpadłem na pomysł by pokazać Sylwkowi całkiem fajny zjazd szutrówką do Leszczyny. Wyruszyliśmy gdzies o koło 10 i kierowaliśmy sie na Kościelec. W Warmątowicach Sienkiewiczowskich Wjechaliśmy na dogę szutrową do Bielowic, która została ładnie rozmyta przez padające deszcze. W połowie drogi do Bielowic dogonili nas Łukasz z Jarkiem :D którzy kierowali sie na kapele , Na słupie pożegnaliśmy sie i kazdy pojechał w swoją stronę . Na tamie w słupie zrobiliśmy postój , przetestowałem Sylwka nowy rower :D i chyba zacznę zbierać na tarczówki. W Męcince przeczekaliśmy deszcz na przystanku zajadając sie princessami :P Podjazd na bogaczów przeszedł bez problemów tylko moja przednia przerzutka nawala i nie che zrzucać biegów . Dojechaliśmy do pomocnego gdzie napawaliśmy sie widokiem Karkonoszy. Skręcamy w lewo na lotnisko i zjeżdżamy szutrem do leszczyny z stamtąd kierujemy sie asfaltem na Prusice gdzie złapał nas deszcz. Dalej już standardowo Do Krajewa i Dunina .

• Sprzęt Inne

Wyścig Szlakiem Grodów Piastowskich kryterium w Legnicy

Czwartek, 3 maja 2012 · dodano: 07.05.2012 | Komentarze 0

Pojechałem z aparatem zobaczyć jak wygląda tegoroczna edycja wyścigu Szlakiem Grodów Piastowskich. Niestety w tegorocznym wyścigu zabrakło etapu do Legnicy ale mamy chociaż kryterium :)

Pogoda była paskudna po starcie zaczęło mocno padać i grzmieć . Lecz ani ja ani zawodnicy nie odpuścili.

Nie będę sie rozpisywał, bo nie śledziłem klasyfikacji generalnej. Dla mnie liczył sie tylko fakt, że moge zobaczyć zawodowców na żywo, a nie jak to zawsze bywa w TV

Zapraszam do oglądania :)