Na godzinkę

Wtorek, 19 kwietnia 2011 · dodano: 19.04.2011 | Komentarze 0

Dziś korzystając z ładnej pogody pojechałem zobaczyć co się zmieniło na starych trasach które robiłem jeszcze rok lub dwa lata temu.

Wiec pojechałam sobie do lasku złotoryjskiego, w którym usunięto już zwalone dzewa i lekko sie przecedziło. Na zjeździe do schroniska zobaczyłem jakiegoś fotografa chyba z Maxmodels który ewidentnie szukał natchnienia do zrobienia zdjęcia a jego dwie modelki raczej się nudziły . Trochę pan fotograf się wystraszył jak mnie zobaczył ale ładnie zeszli mi z drogi i bez większych przeszkód pojechałem dalej.

Na obwodnicy dalej jest rozwalona droga rowerowa ... zamiast ja zrobić to postawili znak zakaz ruchu .

Na nowodworskiej zakleili dziury powstałe po zimie lecz pozostawili tyle grysu na jezdni ze cały tłuczeń z przedniego koła wali w ramę

Dalej pojechałem na Prostynie tam droga sie nie zmieniła. Dojechałem do wiaduktu nad autostradą a tam wyjawia mi sie tir z naczepą wiec wolałem sie zatrzymać i go przepuścić bo droga na tym odcinku jest wąska . Ujechałem 100m i przed mostem nad rzeką Kaczawą znów pojawił sie kolejny tir z naczepą ...

Za mostkiem skręciłem na Wille włoską tam nic się nie zmieniło . Dojechałem do stadniny koni i chwile popatrzałem na Konie :D

Później obwodnica lasek i do domu

Wyjazd całkiem fajny szkoda tylko ze zamówiony licznik jeszcze nie przyszedł