• Sprzęt Giant Yukon

Stare śmiecie

Wtorek, 22 maja 2012 · dodano: 22.05.2012 | Komentarze 0

Dziś nie miałem pomysłu gdzie jechać postanowiłem zobaczyć co sie dzieje na budowie cmentarza komunalnego w legnicy. Droga na cmentarz wiedzie od strony działek , i prowadzi do niej brukowana droga z całkiem fajnym pagórkiem :) Cóż szkoda jedynie tego bunkra i tych budynków co tam były chyba z 5 lat temu. Pamiętam jak dziś ze pod słupem wysokiego napięcia jadłem kanapkę :) no a teraz zostały tylko wspomnienia. Dalej pojechałem jeszcze całkiem fajnym asfaltem do lipiec lecz zawróciłem na obwodnice. Pojechałem pod wiaduktem i od drugiej strony chciałem zobaczyć jak wygląda cmentarz od drugiej strony . Miałem pojechać jeszcze na wille włoską ponieważ też mnie tam dawno nie było, ale zrezygnowałem i pojechałem na myjnie umyć rower :)

Cóż kolano dalej stuka , komputer sie popsuł wiec korzystam z komputera siostry. Zobaczymy co trzeba będzie wymienić w komputerze i czy starczy mi na tabletki na kolana . Aktualnie staram sie jeździć kiedy mam czas a nie kiedy gdy mi sie zachce :)