W kasku

Środa, 23 marca 2011 · dodano: 23.03.2011 | Komentarze 3

Zrobiło sie dość ciepło a ze miałem ochotę zrobić parę zdjęć to na pożyczonym od kolegi rowerze postanowiłem sie wybrać na stawiki koło obwodnicy. Gdy dojechałem na miejsce stali tam jacyś rowerzyści nie chciało mi sie przy nich robić zdjęć wiec postanowiłem pojechać na zbiornik retencyjny Słup.

niżej mapka

Jechało mi sie fajnie jednak rower na którym jechałem pozostawiał wiele do życzenia ... jego stan określam do remontu no ale działa w przeciwieństwie do mojego sprzętu w którym ciągle brakuje jakiś części :(

Gdy dojechałem na miejsce było wietrznie wyciągnąłem aparat zrobiłem kilka zdjęć jednak były fatalne i nie miałem weny na dalsze robienie zdjęć . Spakowałem sprzęt i udałem się w stronę Legnicy. Myślałem ze będzie mi się dobrze jechać ale W drodze do Przybyłowic na wąskim asfalcie kierowcy nie zostawiali mi czasami zbyt dużo miejsca do mnie wkurzało ale mniejsza z tym . Później droga już z górki wiec nie zmęczyłem się dopiero na ul Nowodworskiej był podjazd na wiadukt, który pokonałem na takim samym przełożeniu jak zjeżdżałem czyli 2x2 nie było trudno tylko trzeba było szybciej i mocniej naciskać :) Następnie już tylko obwodnica gdzie zrobiłem sobie mały odpoczynek by napić sie wody, odpocząc i już dalej tylko do domu .

Wyjazd zaliczam do średnio udanych bo tylko jedno w miarę ładne zdjęcia udało mi sie zrobić . Do tego licznika dalej nie mam wiec spisuje dystans z mapki =]

Pozdrawiam

Ps. Zapomniał bym ze pierwszy raz w tym sezonie ubrałem kask, który odróżnia mnie od niedzielnych rowerzystów =]